Довідка про роботу закладів охорони здоров’я міста обласного значення – аналітично-статистична інформація, в якій відображаються результати діяльності усіх медичних закладів міста за звітний період з аналізом стану справ, вказуються причини і наслідки виникнення недоліків, висвітлюються основні проблемні питання і можливі шляхи їх вирішення. У таблицях (якщо потрібно) слід вписувати для порівняння у першій графі показники попереднього року, а у другій графі – звітного року. Усі розділи (за наявності інформації) заповнюються обов’язково. ЦПМСД заповнюють усі необхідні таблиці (рядки) загалом по Центру.
- Кількість закладів охорони здоров’я (ЗОЗ)___1_____, з них: перетворені на комунальні некомерційні підприємства (КНП) ____1___(абс.ч.), у процесі перетворення на КНП ______ (абс.ч.), неперетворені на КНП та не подали заявки на перетворення _______ (абс.ч.)
Причини неперетворення ЗОЗ на КНП _______-____________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Наявність ліцензії на право здійснення медичної практики (% від усіх ЗОЗ, що підлягають ліцензуванню) __100 %, наявна Ліцензія на провадження господарської діяльності з медичної практики, наказ МОЗ України від 01.11.2018 р.№1995
Перелічити ЗОЗ, які не отримали вищезгаданої ліцензії ______________________________ __________________________________________________________________________________
Наявність ліцензії на придбання, використання та знищення наркотичних середників, прекурсорів та психотропних препаратів (% від усіх ЗОЗ, що підлягають ліцензуванню)
Перелічити ЗОЗ, які не отримали вищезгаданої ліцензії_____________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Акредитаційна категорія — друга
Дата акредитації : 30.05.2018; наказ ДОЗ ЛОДА №407; серія АА №000015;
Перелічити заклади, які не пройшли акредитації ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Кількість укладених угод з Національною службою здоров’я України (НСЗУ) на медичне обслуговування населення — 1
- Кількість укладених декларацій з лікарями ПМСД — 10 543.
- НАСЕЛЕННЯ станом на 01.01.2020 р. (тис. осіб):
Всього | діти
0-14 р. включно |
діти підл. віку
15-17 р. вкл. |
Дорослі | Осіб працездатного віку | Осіб пенсійного віку | ||||
чоловіки | жінки | 16-59 рр. (ч) | 16-54 рр. (ж) | > 60 р. (ч) | > 55 р.
(ж) |
||||
21015 | — | — | 12576 | 8439 | 12576 | 8439 | — | — | |
- ДЕМОГРАФIЧНI ПОКАЗНИКИ
Абсол. число | Показник на 1000 нас. | |||
20 __р. | 20 __р. | 20 __р. | 20 __р. | |
Народилося | ||||
Померло | ||||
Природній приріст |
- ПОКАЗНИКИ СМЕРТНОСТІ НАСЕЛЕННЯ
№ | Показник | 20__р. | 20__р. | |
1 | Загальна смертність (на 1000 нас.) | |||
2 | Малюкова смертність (на 1000 народж. живими) | |||
3 | Неонатальна смертність (у віці 0-27 діб) | |||
4 | Перинатальна смертність (на 1000 нар. жив. і мертв.) | |||
5 | Материнська смертність (на 100 тис. народж.живими) | |||
6 | Смертність населення у працездатному вiцi (всього): | |||
жінки (16-54 років) | ||||
чоловіки (16-59 років) |
- МАТЕРIАЛЬНО-ТЕХНIЧНА БАЗА ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
9.1. Стан будівель:
Тип закладу | К-ть будівель на балансі ЗОЗ | З них: | Буду-
ються |
У ____ році | ||
в аварійному стані | потребують
капітального ремонту |
побудо-
вано |
рекон-
струйо- вано |
|||
МЛ | ||||||
Самост. МП | ||||||
Стомат. п-ки | ||||||
ЦПМСД | ||||||
Інші медзаклади | ||||||
Всього |
9.2. Коротка характеристика та вартісна оцінка основних робіт, проведених впродовж звітного періоду для покращання стану будівель (опалення, водопостачання тощо):
№
п/п |
Назва робіт | к-сть
(м, кв. м, шт.) |
вартість | джерело фінансування |
9.3. Санітарний транспорт:
Тип закладу | Всього
в наявності на 31.12. _ р. |
у тому числі: | Потреба | ||
експлуа-
тується |
підлягає ремонту | підлягає списанню | |||
МЛ | |||||
Самост. МП | |||||
Стомат. п-ки | |||||
ЦПМСД | |||||
Інші медзаклади | |||||
Всього |
9.4. Придбання та отримання впродовж звітного періоду автотранспорту, дороговартісного медичного обладнання, оргтехніки та ін. (перелік та вартість):
№
п/п |
Назва обладання | к-сть | вартість | джерело фінансування |
Ноутбуки Lenovo | 5 | 59 599,00 | Кошти НСЗУ | |
Аналізатор напівавтоматичний 1-шт. | 1 | 49 900,00 | Кошти НСЗУ | |
Ноутбуки HPETITbook (3шт.) | 3 | 41 997,00 | Кошти НСЗУ | |
Окуляри для скинінгу раку ротової порожнини «Гаклс» | 1 | 33 100,00 | Кошти НСЗУ | |
Лампа фотополімерна LED D | 1 | 1 850,00 | Кошти НСЗУ | |
Пульсоксиметри СМS50С | 3 | 2 784,00 | Кошти НСЗУ | |
Ноутбуки Lenovo | 5 | 59 599,00 | Кошти НСЗУ | |
Аналізатор напівавтоматичний | 1 | 49 900,00 | Кошти НСЗУ | |
Ноутбуки HPETITbook | 3 | 41 997,00 | Кошти НСЗУ | |
Рефлектор налобний К25, Д | 2 | 11 400,00 | Медична субвенція | |
Лампа вакуумна 6В | 2 | 5 500,00 | Медична субвенція |
9.5. Фінансування розвитку матеріально-технічної бази:
Тип
установи |
Будівництво, капітальний та поточний ремонт будівель, теплотрас і т.п. | Придбання медичного обладнання, оргтехніки та іншої техніки | ||||||||
Всьоо освоєно коштів | В т.ч. кошти бюджету | Позабюд-
жетні кошти |
Всьоо освоєно коштів | В т.ч. кошти бюджету | Позабюд-
жетні кошти |
|||||
місце-
вого |
облас-
ного |
держав-
ного |
місце-
вого |
облас-
ного |
держав-
ного |
|||||
МЛ | 200 000,00 | — | — | — | НСЗУ | 189 230,00 | — | — | — | НСЗУ |
16900,00 | Медична субвенція | |||||||||
Самост. МП | ||||||||||
Стомат. п-ки | ||||||||||
ЦПМСД | ||||||||||
Інші медзаклади | ||||||||||
Всього | 200000,00 | — | — | — | НСЗУ | 206 130,00 |
- ВИКОНАННЯ РІЧНОГО БЮДЖЕТУ (у 20__ році)
– затверджено бюджетом _7783,0_ тис. грн., виконано _7783,0__ тис.грн., що становить 100 % від затвердженого бюджету
- профінансовано _7783,0 тис.грн., __100_ % до затвердженого бюджету
- профінансовано до мінімальної розрахункової потреби 100__ %
- заборгованiсть по заробiтнiй платi ___0___ тис.грн.
- заборгованість по індексації__0__тис.грн.
- отримано позабюджетних коштів __67,4_ тис.грн., _3,37_грн. на 1 мешканця
- середня вартість 1 л/дня по медикаментах___11,63_грн.
- якi заходи вжито з економiї бюджетних коштів і як використано зекономлені кошти:_____
_________________________________________________________________________________
- МЕРЕЖА ЛIКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДIВ
Тип закладу | Кількість закладів | Потужність | Реорганізовано
в 200__ р. (+/–) |
||||
Кількість ліжок | Кількість відвід. в зміну | Кількість ліжок | Кількість відвід. в зміну | ||||
20_ | 20_ | 20_ | 20__ | ||||
МЛ | |||||||
Самост. МП | |||||||
Стомат. п-ки | |||||||
ЦПМСД | |||||||
Інші |
Реорганізацію мережі проведено у таких закладах: ____________________________________
Назва підрозділу | К-сть ліжок | скорочення медперсоналу | Отриманий економічний ефект |
______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Отримано економічний ефект при проведенні реструктуризації:_________________________
Плани з реструктуризацiї мережi на 20__ р.:
Назва підрозділу | Запланована оптимізація | Очікуване скорочення медперсоналу | Очікуваний економічний ефект |
Очікувані ризики при проведенні реструктуризації: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- РОЗВИТОК МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ – СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ (ЗПСМ)
12.1. Кількість закладів сімейної медицини (станом на 31.12.20 __ року) ________________
з них відкрито впродовж 20__ року ______________________________________________,
у т.ч.: у новозбудованих приміщеннях _____________________________________________,
12.2. Із загальної кількості закладів ЗПСМ (з рядка 7.1.):
- поліклінік з дільницями ЗПСМ _____________
- поліклінік з відділеннями ЗПСМ ____________
- амбулаторій ЗПСМ на території обслуговування поліклініки _______________
- відокремлених амбулаторій ЗПСМ _____________________
12.3. Кількість дільниць ЗПСМ ____________________________________________________
12.4. Чисельність населення, яке обслуговується лікарями ЗПСМ:
Всього ____________________тис. осіб, % до всього населення міста ____________,
у т.ч.: дорослі ____________________________________ тис. осіб,
діти до 17 років включно ___________________________ тис. осіб.
Середнє навантаження на 1 лікаря ЗПСМ:____________________________________________
12.5. Кількість штатних посад: лікарів ЗПСМ _________________________________________,
середнього медичного персоналу ___________________________________________________
К-сть посад лікарів-консультантів: педіатрів______________, терапевтів _________________
12.6. Кількість фізичних осіб: лікарів ЗПСМ ___________________________________________,
середнього медичного персоналу ____________________________________________________
12.7. Кількість лікарів, які закінчили перепідготовку на курсах спеціалізації із ЗПСМ у 20__ році _______________________________________________________________________
12.8. Кількість лікарів, які станом на 31.12.20__ року продовжують проходити курси спеціалізації із ЗПСМ _____________________________________________________________
12.9. Кількість лікарів, запланованих на перепідготовку із ЗПСМ на 20__ рік ____________
12.10. Кількість закладів ЗПСМ, які заплановано відкрити у 20__ році (вказати які) _____________________________________________________________________________________
№ | Назва закладу ЗПСМ запланованого до відкриття | Дата відкриття | На базі якого закладу відкривається |
12.11. Основні проблеми розвитку ЗПСМ та Ваші пропозиції щодо шляхів їх вирішення:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- КАДРИ
13.1. Забезпеченість населення (на 10 тис. нас.)
20 18 | 20_19__ | |
Лікарями (фіз. ос.) | 30 | 29 |
Лікарями (шт. пос.) | 34,0 | 34,0 |
Сер. медперсонал (фіз. ос.) | 41 | 34 |
Сер. медперсонал (шт. пос.) | 51,0 | 51,0 |
13.2. Лікарі
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Самост.
МП |
Стомат.
п-ки |
ЦПМСД | Інші | ||
ВСЬОГО посад | 34,0 | 34,0 | ||||
Вакант. посад | 2,5 | 2,5 | ||||
К-сть посад, зайнятих зовн. сумісник. | 1,0 | 1,0 | ||||
Укомпл., % | 92,1 | 92,1 | ||||
К-сть фіз. осіб | 29 | 29 | ||||
з них: пенс.віку | 7 | 7 | ||||
лікарів-інтернів | 1 | 1 |
13.3. Лікарі, кваліфікація
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
ЦПМСД | Інші | ||||
абс.ч. | % | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | |||
Всього атестовано | 25 | 100 | 25 | |||||
з них
мають:
|
вищу кат. | 14 | 56 | 14 | ||||
I кат. | 8 | 32 | 8 | |||||
II кат. | 3 | 12 | 3 | |||||
Мають сертифікат | 3 | 12 | 3 | |||||
у т.ч. молоді спеціалісти | — | — | — | |||||
Не підвищували кваліфік.рівня > 5 р. | — | — | — | |||||
з них не підвищували
квал.рівень > 6 р. |
— | — | — |
13.4. Середнiй медперсонал:
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
ЦПМСД | Інші | ||
Всього посад | 51,0 | 51,0 | ||||
Вакантних посад | 4,0 | 4,0 | ||||
К-сть посад, зайня- тих зовн. сумісник. | — | — | ||||
Укомпл., % | 72,3 | 72,3 | ||||
К-сть фіз.осіб | 34 | 34 | ||||
з них пенс.віку | 7 | 7 |
13.5. Середнiй медперсонал, кваліфікація:
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
ЦПМСД | Інші | ||||
абс.ч. | % | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | |||
Атестовано, всього | 29 | 85,3 | 29 | |||||
з них
|
вища категор. | 25 | 73,5 | 25 | ||||
I категорія | 2 | 5,9 | 2 | |||||
II категорія | 2 | 5,9 | 2 | |||||
Не атестовано | 5 | 14,7 | 5 | |||||
у т.ч. молоді спеціалісти | — | — | — |
13.6. Скорочено штатних посад за звітний період:
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
ЦПМСД | Інші | ||
Лiкарiв | ||||||
Середній медперсонал | ||||||
Молодший медперсонал | ||||||
Інший персонал | ||||||
Всього |
- Амбулаторно-полiклiнiчна допомога
________ вiдвідувань на 1 мешканця в рiк (20__)
________ вiдвідувань на 1 мешканця в рiк (20__)
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
ЦПМСД | Інші | ||
Планова потужнiсть в зміну | 338,0 | 338,0 | ||||
К-сть відвідувань у поліклініці та вдома (тис.) | 85182 | 85182 | ||||
К-сть відвід. до сер.м/персоналу
(тис.) |
1357 | 1357 |
- 15. Охорона здоров’я в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ)
1) Кількість ОТГ ________
2) Перелік ОТГ (повна назва):
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
3) Кількість центрів первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД) у складі ОТГ: _________
4) Повна назва ЦПМСД у складі ОТГ:
1.____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
5) Мережа закладів, які входять до складу ОТГ
№з/п | Повна назва ОТГ | К-сть прикрі-плених населе-них пунктів | Кількість закладів охорони здоров’я, які входять до складу ОТГ | ||||||
Всього | у тому числі | ||||||||
ЦПМСД | РЛ | само-стійні МЛА | само-стійні СЛА | ФАП | інші | ||||
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 | |||||||||
6 | |||||||||
7 | |||||||||
8 | |||||||||
Всього |
6) Структура населення ОТГ
№з/п | Повна назва ОТГ | Чисельність прикріпленого населення | |||
Всього | у тому числі | ||||
дорослі | діти
0-17 |
особи працездатного віку | |||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
Всього |
7) Кадрове забезпечення охорони здоров’я ОТГ
Увесь персонал
№
з/п |
Повна назва ОТГ | Всього штатних посад | з них: зайнятих посад | Всього праців-ників, фіз.осіб |
1 | ||||
2 | ||||
3 |
Лікарі
№
з/п |
Повна назва ОТГ | Штат.
посад лікарів, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб лікарів |
1 | ||||
2 | ||||
3 |
Середній медичний персонал (СМП)
№
з/п |
Повна назва ОТГ | Штат.
посад СМП, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб СМП |
1 | ||||
2 | ||||
3 |
- Центри первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД)
1) Кількість ЦПМСД ____________
2) Кількість ЦПМСД, які заплановано створити у 20___ році _________
3) Повна назва ЦПМСД, які заплановано створити у 20__ році
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
4) Структурні підрозділи ЦПМСД
№з/п | Назва ЦПМСД | Кількість прикріплених населених пунктів | Структурні підрозділи, які входять до складу ЦПМСД | |||||
Всього | у тому числі | |||||||
МЛА | СЛА | ФАП | МПТБ | інші | ||||
1 |
|
|||||||
2 |
|
5) Структура населення, яке обслуговується ЦПМСД
№з/п | Назва ЦПМСД | Чисельність прикріпленого населення | |||
Всього | у тому числі | ||||
дорослі | діти
0-17 |
особи працездатного віку | |||
1 | |||||
2 |
6) Кадрове забезпечення ЦПМСД
Увесь персонал
№
з/п |
Назва ЦПМСД | Всього штатних посад | з них: зайнятих посад | Всього праців-ників, фіз.осіб |
1 | ||||
2 |
Лікарі
№
з/п |
Назва ЦПМСД | Штат.
посад лікарів, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб лікарів |
1 | ||||
2 |
Середній медичний персонал (СМП)
№
з/п |
Назва ЦПМСД | Штат.
посад СМП, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб СМП |
1 | ||||
2 |
- ПОШИРЕНIСТЬ I ЗАХВОРЮВАНIСТЬ НАСЕЛЕННЯ
17.1. Поширенiсть захворювань
2018 | 2019 | ||||
абс.чис. | на 1000 нас. | абс.чис. | на 1000 нас. | ||
Всього | 16 282 | 774,7 | 13227 | 629,4 | |
з них | дiти до 14 р. вкл. | ||||
діти-пiдлiтки | |||||
дорослi | 16 282 | 774,7 | 13227 | 629,4 |
17.2. Захворюванiсть населення
2018 | 2019 | ||||
абс.чис. | на 1000 нас. | абс.чис. | на 1000 нас. | ||
Всього | 7 752 | 368,8 | 6 751 | 321,2 | |
з них | дiти до 14 р. вкл. | ||||
діти-пiдлiтки | |||||
дорослi | 7 752 | 368,8 | 6 751 | 321,2 |
17.3. Флюорографiчне обстеження
абсолютні дані | виконано від
плану (%) |
|||
фактично проведено обстежень | план на 2019 рік | |||
Всього | 8124 | 12 000 | 67,7 | |
в т.ч. | діти-пiдл. | |||
дорослих | 8124 | 12 000 | 67,7 |
абсол. дані | % від к-сті флюор.обстежень | ||
Виявлено хворих осiб: всього | 140 | 2,2 | |
в т.ч. | tbc | 2 | 0,025 |
онко | 1 | 0,015 | |
інші (вказати):
______________________ ______________________ ______________________ |
17.4. Цитологiчне обстеження:
Охоплено жiнок _1759_(абс.число); __97,7 % від плану; пит. вага серед жiн. насел.(старших 18 років) __100___%; Неінформативність мазків __2 %
Виявлено __37_хворих, ____2,1__% до обстежених, у т.ч. (за нозологіями) : |
||
Дисплазія шийки матки легкого та середнього ступеня. | ||
- ОХОРОНА МАТЕРИНСТВА ТА ДИТИНСТВА
18.1. Малюкова смертність (на 1000 народжених живими):
Показники | Малюкова
смертність |
Неонатальна смертність | Постнеонатальна
смертність |
% розтинів | ||||
20__ р. | 20__ р. | 0-6 діб | 7-27 діб | 20_ рік | 20_ рік | 20_ рік | 20_ рік | |
18.2. Питома вага померлих поза стаціонаром (%):
Вікова категорія | Померло вдома | Померло в інших місцях | ||
20__ рік | 20__ рік | 20__ рік | 20__ рік | |
Діти до 1 року | ||||
Діти 1-2 роки | ||||
Діти 0-14 років | ||||
Діти 15-17 років |
18.3. Рівень обстеження новонароджених на ФКУ (% до кількості новонароджених) __________
18.4. Рівень обстеження новонароджених на гіпотиреоз (%) _______________________________
18.5. Рівень обстеження новонароджених на муковісцидоз (%)_____________________________
18.6. Своєчасність проведення первинного вакцинального комплексу дітям до 1-го року (%)_________________________
18.7. Охоплення туберкулінодіагностикою дитячого населення (на 1000 дітей, що підлягали) ________________
18.8. Охоплення новонароджених вакцинацією БЦЖ в пологовому будинку (%)______________
18.9. Охоплення 2-разовим УЗ-скринінгом вагітних у терміні до 28 тижнів вагітності (%)_________________
18.10. Частота черепно-мозкових, спінальних травм у новонароджених (на 10 тисяч народжених живими) ______________________________________________
- ДЕННI СТАЦIОНАРИ, СТАЦIОНАРИ ВДОМА
19.1. Деннi стацiонари
МЛ | Самост. МП | ЦПМСД | |||||||
к-ть ліжок | пролік хворих | сер. л/д | к-ть ліжок | пролік хворих | сер. л/д | к-ть ліжок | пролік хворих | сер. л/д | |
Всього | 30 | 456 | 5,0 | ||||||
терапевт. | 30 | 456 | 5,0 | ||||||
педiатр. | |||||||||
невролог. | |||||||||
гінекологічні | |||||||||
iншi (вказати)
_______________ _______________ _______________
|
19.2. Cтацiонари вдома
МЛ | Самост. МП | ЦПМСД | ||||
пролік хворих | сер. л/д | пролік хворих | сер. л/д | пролік хворих | сер. л/д | |
Всього | ||||||
терапевт. | ||||||
педiатр. | ||||||
iншi (вказати)
_______________ _______________
|
- МЕДИКО-СОЦIАЛЬНА ДОПОМОГА на територiї обслуговування
20.1. Багатодiтнi сiм’ї: ________ абс.ч., у них дітей _______абс.ч.;
20.2. Неповні сім’ї: ________ абс.ч., у них дітей _______абс.ч.;
20.3. Дiти-сироти: ________ абс.ч.;
20.4. Дiти-iнвалiди: _____ абс. ч.;
20.5. Первинний вихід на інвалідність (дор.нас.): _______абс.ч., _______(на 10 тис.відп.нас.);
у т.ч. у працездатному віці: ________ абс.ч., _________(на 10 тис.нас.).
20.6. Рівень інвалідності дітей віком до 17 років вкл.: : ________ абс.ч., ___________________(на 10 тис.відп. нас.)
20.7. На лікування дітей-інвалідів виділено коштів ______________ грн. на 1 дитину-інваліда.
- СТАЦIОНАРНА ДОПОМОГА
21.1. Лiжкова мережа територiї та її основнi характеристики
Кількість ліжок,
всього |
Забезпеч. лiжками на 10 тис. нас | Рiвень госпiталiзації на 100 мешканців | ||||
2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | |
Стаціонарні ліжка | 20 | 20 | 9,5 | 9,5 | 3,8 | 3,8 |
Профіль ліжок | Сер. кількість ліжок | Робота ліжка | Обіг ліжка | Сер. термін лікування | Леталь-ність | % вико-нання л/днів | ||||||
2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | |
КНП «10МЛ» | 20 | 20 | 354,1 | 356,5 | 48,8 | 48,8 | 7,2 | 7,3 | 0 | 0 | 102,0 | 102,7 |
Всього | 20 | 20 | 354,1 | 356,5 | 48,8 | 48,8 | 7,2 | 7,3 | 0 | 0 | 102,0 | 102,7 |
21.2. Вписати причини недовиконання плану ліжкоднів, у тому числі за окремими профілями та проведені заходи щодо виправлення ситуації: _______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
20__ | 20__ | 20__ | 20__ | 20__ | 20__ | ||||
Всього: |
21.3. Летальність
Показник | 20__ | 20__ |
Всього померло у стаціонарі, осіб | ||
Летальність, % | ||
Питома вага проведених розтинів, % | ||
Питома вага розходжень заключного клінічного та патологоанатомічного діагнозів, % | ||
Кількість проведених клініко-патологоанатомічних конференцій |
21.4. Діяльність хірургічних стаціонарів
Показник | 20__ | 20__ |
Хірургічна активність, % | ||
Післяопераційна летальність, % | ||
Післяопераційна летальність при гострій хірургічній патології, % | ||
Питома вага хворих, доставлених у стаціонар пізніше 24 год від початку захворювання при гострій хірургічній патології, % | ||
Частота післяопераційних ускладнень, % | ||
Середній час перебування хворого на ліжку до операції (ліжко-днів) | ||
Кількість інтубаційних наркозів |
21.5. Діяльність пологових відділень
20__ | 20__ | |
Прийнято пологів | ||
Пологи нормальні | ||
Багатоплідні | ||
Передчасні | ||
% кесаревих розтинів | ||
% ліжок спільного перебування матері і дитини у пологовому стаціонарі до усіх пологових ліжок | ||
Кількість індивідуальних пологових залів | ||
Кількість партнерських пологів | ||
Рівень обстеження новонароджених на ФКУ (% до кількості новонароджених) | ||
Рівень обстеження новонароджених на гіпотиреоз (%) | ||
Рівень обстеження новонароджених на муковісцидоз (%) | ||
Охоплення новонароджених вакцинацією БЦЖ в пологовому будинку (%) | ||
Частота черепно-мозкових, спінальних травм у новонароджених (на 10 тисяч народжених живими) |
21.6. Захворювання та ускладнення пологів та післяпологового періоду (на 1000 пологів)
20__ | 20__ | |
Кровотеча у зв’язку з передлежанням плаценти | ||
Кровотеча, пов’язана з відшаруванням плаценти | ||
Набряки, протеїнурія та гіпертензивні розлади | ||
Анемія | ||
Кровотеча в послідовому та післяродовому періоді | ||
Родовий сепсис | ||
Утруднені пологи | ||
Кесарські розтини |
21.7. Дані про новонароджених
20__ | 20__ | |
Народилось живими | ||
з них померло | ||
у тому числі у віці 0-6 діб | ||
Народилось мертвими | ||
з них смерть настала до початку родової діяльності | ||
Показник перинатальної смертності, ‰ |
- Основні показники лабораторної служби:
1) Кількість лабораторій __1_, у т.ч. радіоізотопної діагностики_____, клініко-діагностична_1, бактеріологічна____, серологічна___, біохімічна___, цитологічна___, імунологічна____, генетична____
2) Кількість проведених аналізів:
Кількість проведених аналізів, усього | у тому числі: | ||||||||
загально-клінічних (без гематологічних) | гематологічних | цитологічних | біохімічних | ||||||
2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 | 2018 | 2019 |
66 665 | 87 487 | 33 494 | 41 468 | 32 100 | 44 750 | — | — | — | — |
- Основні показники рентгенологічної служби:
1) Кількість рентгено-діагностичних апаратів та устаткування, усього ___1__, у т.ч. діючих___1___;
кількість магніторезонансних томографів, усього___-__, у тому числі діючих_-___.
кількість ангіографів _-_____, у т.ч. діючих_____-____
кількість КТ ___-_________, у т.ч. діючих_______-_____
2) Рентгенодіагностична робота (уключно з профілактичними оглядами):
2018 | 2019 | |
Кількість рентгенологічних досліджень, усього | 2537 | 2126 |
у тому числі зроблено:
просвічувань |
— | — |
рентгенограм | 2566 | 2144 |
електрорентгенограм | — | — |
діагностичних флюорограм | — | — |
спеціальних досліджень
(методик) |
— | — |
з них комп’ютерних
томографій |
— | — |
Крім того, магніторезонансних томографій | — | — |
- Основні показники ультразвукової діагностики:
1) Кількість апаратів УЗД, усього 1___1__, у тому числі діючих 2__1_
2) Ультразвукові дослідження:
2018 | 2019 | |
Кількість ультразвукових досліджень, усього | 1290 | 1230 |
у тому числі:
органів черевної порожнини |
201 | 250 |
жіночих статевих органів | — | — |
з них під час вагітності до 22 тижнів | — | — |
з них виявлено вроджених вад розвитку плода | — | — |
щитоподібної залози | 148 | 356 |
дослідження нирок | 208 | 306 |
- ОНКОЛОГIЧНI ЗАХВОРЮВАННЯ
25.1. Поширенiсть _57,1___; захворюванiсть 14,2 (на 100 тис. нас.) – 2019 р.
Поширенiсть ___123,7; захворюванiсть ___9,5___ (на 100 тис. нас.) – 2018 р.
25.2. Вiкова характеристика поширеності онкологічної патології:
Абс.число | % | ||
Всього | 12 | 100,0 | |
в т.ч. | дiти (до 14 рокiв вкл.) | ||
діти-пiдлiтки | |||
дорослi | 12 | 100 | |
працезд.насел. | 12 | х |
25.3. Вперше виявлено онкологічної патології
Абс. число | з них виявлено
при проф- оглядах |
із абс.числа:
ІІІ – IV ст.захвор. |
|||
абс.ч. | % | абс.ч. | % занедб. | ||
Всього (усі локалізації) | 3 | 1 | 33,3 | — | — |
у т.ч. візуальні форми, всього | |||||
з них: губа | |||||
язик | |||||
порожнина рота | |||||
слинні залози | |||||
мигдалики | |||||
ротоглотка | |||||
пряма кишка | |||||
шкіра | |||||
мол.залоза | |||||
вульва | |||||
піхва | |||||
шийка матки | |||||
стат. член | |||||
яєчко | |||||
око | |||||
щитовидна залоза |
25.4. Смертнiсть
20__ рік | 20__ рік | |
Всього померло осіб, абс.число | ||
Смертність на 100 тис.нас. |
Із кількості вперше взятих на облік у попередньому році померло до 1-го року з часу встановлення діагнозу (померли протягом звітного та попереднього року)______осіб, ____ %
Вiкова характеристика померлих:
Вікова група | Всього | 0-14 | 15-17 | 18—59 (ч.) | 18—54 (ж.) | 60 і ст. (ч.) | 55 і ст. (ж.) |
Померло,
абс. число |
|||||||
Пит. вага, % |
25.5. Спеціальне лiкування з вперше зареєстрованих хворих отримало __________, _______% від усіх вперше зареєстрованих
- ТУБЕРКУЛЬОЗ
26.1. Активні форми туберкульозу легенів
Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
||||
2019 | 2018 | 2019 | 2018 | ||
Всього | 8 | 8 | 39,9 | 39,9 | |
у т.ч. | дiти (до 14 рокiв) | ||||
пiдлiтки | |||||
дорослi | 8 | 8 | 39,9 | 39,9 |
Контингент
хворих на кінець звітного періоду, абс.число |
у т.ч. з уперше
встанов-леним діагнозом |
з вперше зареєстрованих хворих виявлено з деструкцією | |||||||
219 | 2018 | 2019 | 2018 | абс.ч. | абс.ч. | % | % | ||
2019_ | 2018 | 20_ | 20_ | ||||||
Всього | 8 | 8 | 2 | 2 | 0 | 0 | |||
у т.ч. | дiти (до 14 рокiв вкл.) | ||||||||
діти-пiдлiтки | |||||||||
дорослi | 8 | 8 | 2 | 2 | 0 | 0 | |||
медпрацівники |
з вперше зареєстрованих хворих виявлено з бактеріовиділенням | |||||
абс.ч. | абс.ч. | % | % | ||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | ||
Всього | |||||
у т.ч. | дiти (до 14 рокiв) | ||||
пiдлiтки | |||||
дорослi | |||||
медпрацівники | Х | Х |
26.2. Позалегеневий та міліарний туберкульоз
Контингент
хворих на кінець звітного періоду, абс.число |
у т.ч. з уперше
встанов-леним діагнозом |
Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
||||||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | ||
Всього | |||||||||
в т.ч. | дiти (до 14 рокiв вкл.) | ||||||||
діти-пiдлiтки | |||||||||
дорослi | |||||||||
медпрацівники | Х | Х | Х | Х |
26.3. Кількість хворих на активні форми туберкульозу в поєднанні зі СНІДом
Найменування нозології | Кількість хворих у поєднанні зі СНІДом | ||
Всього | у тому числі дітей: | ||
0-14 років | 15-17 років включно | ||
Активні форми туберкульозу легенів | |||
Позалегеневий туберкульоз | |||
Міліарний туберкульоз |
26.4. Чи вивчалася епiдемiологiя по територiї — ТАК/НІ ?
якщо ТАК — вкажiть наявнi вогнища туберкульозу: | всього — ; | |
Перелічіть: | ||
та характеристики вогнищ tbc:
Характеристика | Кількість | Характеристика | Кількість | |
Дiти (від 0 до 14 р. включно) | Ізоляцiя з вогнищ дiтей | |||
Проведено БЦЖ | Хворих туберкульозом |
26.5. Смертнiсть вiд туберкульозу:
20_ | 20_ | |
Померло, всього (абс.ч.) | ||
у т.ч. дітей до 14 років включно | ||
Показник смертності (на 100 тис.нас.) | ||
Померло: до 1-го року з моменту лікування (абс.ч.) | ||
від 1 до 5 років з моменту лікування | ||
після 5 і більше років з моменту лікування |
26.6. Самооцiнка протитуберкульозної роботи на територiї: ЗАДОВ./НЕЗАДОВ.,
якщо «НЕЗАДОВІЛЬНО» — вписати основнi причини та проведені заходи: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- ВЕНЕРИЧНI ХВОРОБИ
27.1. Сифіліс
Поширеність/захворюваність
|
Всього,
абс.число |
у т.ч. вперше | Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
|||||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | ||
Всього | |||||||||
в т.ч. | вроджений | ||||||||
дiти (до 14 рокiв) | |||||||||
пiдлiтки | |||||||||
дорослi |
27.2. Гонорея:
Поширеність/захворюваність
|
Всього,
абс.число |
у т.ч. вперше | Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
||||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | |
Всього | ||||||||
у т.ч. виявлено при профоглядах |
- ВІЛ / СНІД
28.1. ВІЛ-інфікованих, всього | 2018 рік | 20_19_ рік |
з них: дітей до 14 років | ||
підлітків | ||
дорослих | ||
Діагноз СНІДу підтверджено |
28.2. % охоплення вагітних жінок на виявлення ВІЛ/СНІД _100%________________
28.3. Кількість протестованого на ВІЛ/СНІД населення (крім вагітних та донорів) абс.ч._92_, показник ____4,3____ (на 1000 нас.)
28.4. Проведені заходи щодо профілактики вертикальної трансмісії ВІЛ-інфекції ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- IНФЕКЦIЙНИЙ ГЕПАТИТ
2018 рік | 2019 рік | |
29.1. Кількість випадків інф.геп., всього | 3 | 3 |
з них: форма А | — | 1 |
форма В | 2 | 1 |
форма С | 1 | 1 |
2018 рік | 2019 рік | |
29.2. Кількість випадків інф.геп. серед медичних працівників, всього | — | — |
з них: форма А | — | — |
форма В | — | — |
форма С | — | — |
29.3. Зроблено щеплень проти вiрусного гепатиту: всього __________, у т.ч. медичних працiвникiв ______.
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕНУ ОРГАНІЗАЦІЙНО – МЕТОДИЧНУ РОБОТУ
30.1 Перелік 5-ти найважливіших заходів, що відбулися у звітному році у сфері охорони здоров’я міста:
- Укладено Договір з НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій
- КНП «Десята міська лікарня м. Львова» брала участь у всіх Акціях, які були заплановані УОЗ ЛМР.
- Постійно оновлюється веб-сайт лікарні, на якому висвітлюється діяльність закладу, розміщується інформація з профілактики та раннього виявлення захворювань. Забезпечено якісне наповнення інформацією сторінки закладу в соціальній мережі «Фейсбук».
- Регулярно аналізується робота зі зверненнями громадян, з’ясовуються причини звернень.
- Проведено щотижнево семінарські та залікові заняття з лікарями та медичним персоналом установи.
- Проводиться щомісячний та щоквартальний моніторинг аналізу статистичних показників діяльності установи з оргвисновками.
_______________________________________________________________________
30.2. Підсумки проведення обласних (міських) профілактичних акцій:
Назва акції | Всього оглянуто мешканців | Діагностовано патологій
(абс.число) |
Питома вага виявленої патології до обстежених (%) | Взято на облік / проліковано |
Дні раннього виявлення глаукоми | Обстежено офтальмологом та проведено тонометрій – 103 | — | — | — |
Дні профілактики і раннього виявлення у населення туберкульозу і хронічних захворювань органів дихання | Обстежено флюорографічно –719 осіб; ренгено-графічно –75; проведено спірографію – 4 особам | — | — | — |
Дні профілактики і раннього виявлення артеріальної гіпертензії | Обстежено 1816 осіб, працівників установи – 67 осіб. Підвищений АТ виявлено у 9 осіб, з них вперше – 5.
Всі доообстежені, проліковані та взяті на диспансерний облік |
5 | 100 | 5 |
Дні раннього виявлення патології шийки матки і грудної залози у жінок | Всього обстежено 132 5-осіб.
Всі скеровані на дообстеження та взяті на «Д» облік |
34 | 100 | 34 |
Дні активного виявлення ВІЛ/СНІД
|
Звернулося для ДКТ 13 осіб,
ВІЛ-позитивних не виявлено |
— | — | — |
Дні раннього виявлення онкопатології сечостатевої сфери у чоловіків | Оглянуто 748 осіб, патологій не виявлено | — | — | — |
Дні профілактики та раннього виявлення цукрового діабету» | Оглянуто – 74 особи | — | — | — |
30.3 Інформація про територіальні (міські) програми у сфері охорони здоров’я:
№ | Назва програми | Основні заходи | Обсяг фінансування |
30.4. Робота зі зверненнями громадян:
Регулярно аналізується робота зі зверненнями громадян, з’ясовуються причини звернень ___________________________________________________________________________________________________________________________________________
30.5. Інформація про залучення інвестицій, участь у міжнародних проектах і програмах:
№ | Назва проекту/програми | Партнер | Основні заходи | Залучено коштів |
30.6. П’ять основних організаційних заходів (проектів), запланованих на наступний рік:
- Продовжувати впровадження в роботу первинної ланки КНП «Десята міська лікарня м. Львова» використання міжнародної класифікації ІСРС-2.
- Згідно вказівок НСЗУ розпочати реформу у сфері надання вторинної медичної допомоги.
- Впроваджувати у роботу КНП «Десята міська лікарня м. Львова» сучасні медичні технології, ефективні методи діагностики та лікування хвороб.
- Продовжити роботу з провадження нових клінічних протоколів надання медичної допомоги, затверджених наказами МОЗ України.
- Підвищити рівень профілактики медичних оглядів, вдосконалювати методику диспансеризації осіб часто – тривалохворіючих шляхом посилення контролю за якістю діагностичного процесу.
- Постійно контролювати роботу з активного виявлення захворювань на ранніх стадіях з повноцінним обстеженням осіб з факторами ризику.
- Посилити санітарно — освітні заходи з метою формування здорового способу життя серед молоді, інформування з питань репродуктивного здоров’я, профілактики тютюнопаління, наркоманії та інфекцій, що передаються статевим шляхом, ВІЛ-інфекції/СНІДу.
- Приймати активну участь у проведенні акцій, які плануються УОЗ ЛМР.
- Виконані заходи щодо усунення зауважень та недоліків по роботі ЗОЗ міста, виявлених під час захисту звітів за попередній звітний рік
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
- ОЦIНКА РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я МІСТА: ЗАДОВ. / НЕЗАДОВ.
32.1. Основні недоліки, проблеми у роботі ЗОЗ міста у 20__ році
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
32.2. Заходи щодо покращання стану охорони здоров’я у 2020_ році
- Забезпечення надання медичної допомоги студентському населенню ВУЗів м. Львова та населенню, яке задекларовано в КНП «10 МЛ» з акцентом на профілактиці захворювань, ефективному реагуванні на епідемічні виклики, формуванні здорового способу життя
- Постійний аналіз результатів роботи комунального некомерційного підприємства «Десята міська лікарня м. Львова», за результатами аналізу робити висновки та вносити пропозиції.
- Здійснювати кроки на шляху стандартизації надання медичної допомоги студентському населенню ВНЗів м. Львова
- Впроваджувати в роботу установи реформи в медицині згідно директивних документів МОЗ України та інших нормативно-правових актів, які регламентують роботу медичної галузі охорони здоров’я.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Керівник …………………………………. (…………………………………….)
(м.п.)
«……..» …………………… 20___ р.