ДОВIДКА
про роботу комунального некомерційного підприємства «Десята міськка лікарня м.Львова»
за 2018 рік
Довідка про роботу закладів (-у) охорони здоров’я міста обласного підпорядкування є звітним документом, у якому у повній мірі повинні бути відображені результати діяльності медичних закладів території за звітний період з аналізом стану справ згідно нижченаведених розділів, вказані причини і наслідки виникнення недоліків, висвітлені основні проблемні питання і можливі шляхи їх вирішення.
Довідка повинна бути завірена підписом керівника і печаткою, з проставленою датою написання, подана на паперовому та електронному носіях, містити графіки, діаграми тощо, супроводжуватися фотографіями, слайдами (у т.ч. у електронній версії) та іншими наглядними матеріалами.
У таблицях (якщо потрібно) слід порівнювати показники звітного року з попереднім. Усі розділи (за наявності інформації) заповнюються обов’язково.
Регламент для доповіді по довідці – до 20 хвилин.
Порядок висвітлення довідки:
Наявність Статуту (яким органом влади затверджений, дата), Положення про ЗОЗ в цілому та їхніх структурних підрозділів — наявні; Статут комунального некомерційного підприємства «Десята міська лікарня м .Львова», затверджений наказом УОЗ ЛМР від20.07.2018 р. №291
__________________________________________________________________________________
Наявність ліцензії на право здійснення медичної практики (% від усіх ЗОЗ, що підлягають ліцензуванню) — наявна Ліцензія на провадження господарської діяльності з медичної практики, наказ МОЗ України від 01.11.2018 р.№1995
Перелічити ЛПЗ, які не отримали вищезгаданої ліцензії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Наявність ліцензії на придбання, використання та знищення наркотичних середників, прекурсорів та психотропних препаратів (% від усіх ЗОЗ, що підлягають ліцензуванню)
Перелічити ЗОЗ, які не отримали вищезгаданої ліцензії — відсутня
Акредитаційна категорія — друга
Дата акредитації : 30.05.2018; наказ ДОЗ ЛОДА №407; серія АА №000015;
Перелічити заклади, які не пройшли акредитації ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- НАСЕЛЕННЯ станом на 01.2019 р. (тис. осіб):
Всього | діти
0-14 р. включно |
діти підл. віку
15-17 р. вкл. |
Дорослі | Осіб працездатного віку | Осіб пенсійного віку | |||
чоловіки | жінки | 16-59 рр. (ч) | 16-54 рр. (ж) | > 60 р. (ч) | > 55 р.
(ж) |
|||
21015 | — | — | 12545 | 8470 | 21015 | 8470 | — | — |
- ДЕМОГРАФIЧНI ПОКАЗНИКИ
Абсол. число | Показник на 1000 нас. | |||
20 __р. | 20 __р. | 20 __р. | 20 __р. | |
Народилося | ||||
Померло | ||||
Природній приріст |
- ПОКАЗНИКИ СМЕРТНОСТІ НАСЕЛЕННЯ
№ | Показник | 20__р. | 20__р. | |
1 | Загальна смертність (на 1000 нас.) | |||
2 | Малюкова смертність (на 1000 народж. живими) | |||
3 | Неонатальна смертність (у віці 0-27 діб) | |||
4 | Перинатальна смертність (на 1000 нар. жив. і мертв.) | |||
5 | Материнська смертність (на 100 тис. народж.живими) | |||
6 | Смертність населення у працездатному вiцi (всього): | |||
жінки (16-54 років) | ||||
чоловіки (16-59 років) |
- МАТЕРIАЛЬНО-ТЕХНIЧНА БАЗА ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
4.1. Стан будівель:
Тип закладу | К-ть будівель на балансі ЗОЗ | З них: | Буду-
ються |
У ____ році | ||
в аварійному стані | потребують
капітального ремонту |
побудо-
вано |
рекон-
струйо- вано |
|||
МЛ | ||||||
Самост. МП | ||||||
Стомат. п-ки | ||||||
Інші медзаклади | ||||||
Всього |
4.2. Коротка характеристика та вартісна оцінка основних робіт, проведених впродовж звітного періоду для покращення стану будівель, їх опалення, водопостачання і т.п.:
№
п/п |
Назва робіт | к-сть
(м, кв. м, шт.) |
вартість | джерело фінансування |
4.3. Санітарний транспорт:
Тип закладу | Всього
в наявності на 01.01. _ р. |
у тому числі: | Потреба | ||
експлуа-
тується |
підлягає ремонту | підлягає списанню | |||
МЛ | |||||
Самост. МП | |||||
Стомат. п-ки | |||||
Інші медзаклади | |||||
Всього |
4.4. Придбання впродовж звітного періоду дороговартісного медичного обладнання, оргтехніки та іншої техніки (перелік та вартість кожної одиниці):
№ п/п | Назва обладнання | К-сть | Вартість за одиницю | Вартість | Джерело фінансування |
1 | Електрокардіограф | 1 | 15000,00 | 15000,00 | Бюджет розвитку |
2 | Відсмоктувач медичний електричний 7 А-23D | 1 | 5190,00 | 5190,00 | Субвенція (Вторинна медична допомога) |
3 | ОТО-Офтальмоскоп | 1 | 5900,00 | 5900,00 | Субвенція (Вторинна медична допомога) |
4 | Пікфлуометр | 3 | 1300,00 | 3900,00 | Субвенція (Вторинна медична допомога) |
5 | Пікфлуометр | 5 | 1300,00 | 6500,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
6 | Глюкометр Welion Calla Light | 4 | 340,00 | 1360,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
7 | Глюкометр Welion Calla Light | 4 | 690,00 | 2760,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
8 | Стетоскоп Kawе Кіндер -Престиж | 1 | 1510,00 | 1510,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
9 | Пульсоксиметр РР-10 М | 6 | 900,00 | 5400,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
10 | Ростомір ОП- 2000 | 8 | 1050,00 | 8400,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
11 | Набір діагностичний Бесік С10/У10 Kawе | 7 | 4490,00 | 31430,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
12 | Контейнер 5 л | 10 | 850,00 | 8500,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
13 | Вага ТВІ-150 | 8 | 5100,00 | 40800,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
14 | Лазерний принтер | 5 | 4730,00 | 23650,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
15 | Катридж Canon 725 | 5 | 1831,00 | 9155,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
16 | Катридж Color Way для HP Lj Pro M102/130 | 6 | 949,00 | 5694,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
17 | Катридж HP Lj P1102/1102 W | 4 | 3556,00 | 14224,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
18 | Багатофункціональний пристрій | 5 | 5999,00 | 29995,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
19 | Багатофункціональний пристрій | 6 | 5050,00 | 30300,00 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
20 | Поверхня електрична | 1 | 4581,96 | 4581,96 | Кошти спеціального фонду (благодійні внески) |
21 | Конвектор електричний | 1 | 2848,98 | 2848,98 | Кошти спеціального фонду (благодійні внески) |
22 | Сумка –укладка лікаря | 8 | 2 200 | 17 600 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
23 | Сумка –укладка медсестри | 8 | 650 | 5 200 | Субвенція (Первинна медична допомога) |
4.5. Фінансування розвитку матеріально-технічної бази:
Тип
установи |
Будівництво, капітальний та поточний ремонт будівель, теплотрас і т.п. | Придбання медичного обладнання, оргтехніки та іншої тахніки | ||||||||
Всьоо освоєно коштів | В т.ч. кошти бюджету | Позабюд-
жетні кошти |
Всьоо освоєно коштів | В т.ч. кошти бюджету | Позабюд-
жетні кошти |
|||||
місце-
вого |
облас-
ного |
держав-
ного |
місце-
вого |
облас-
ного |
держав-
ного |
|||||
МЛ | 279898,94 | 15000 | 257468 | 7430,94 | ||||||
Самост. МП | ||||||||||
Стомат. п-ки | ||||||||||
Інші медзаклади | ||||||||||
Всього |
- ВИКОНАННЯ РІЧНОГО БЮДЖЕТУ (у 2018 році)
– затверджено бюджетом __9389,1__ тис.грн., виконано _____9388,9_ тис.грн., що становить 100 % від затвердженого бюджету
- профінансовано __9388,9__ тис.грн., __100_ % до затвердженого бюджету
- профінансовано до мінімальної розрахункової потреби __100_ %
- заборгованiсть по заробiтнiй платi ___________ тис.грн.
- заборгованість по індексації__________________________тис.грн.
- отримано позабюджетних коштів ____75,1_ тис.грн., 3,57 грн. на 1 мешканця
- середня вартість 1 л/дня по медикаментах_______18,00_грн.
- якi заходи вжито з економiї бюджетних коштів і як використано зекономлені кошти:_____
_________________________________________________________________________________
- МЕРЕЖА ЛIКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДIВ
Тип закладу | Кількість закладів | Потужність | Реорганізовано
в 200__ р. (+/–) |
||||
Кількість ліжок | Кількість відвід. в зміну | Кількість ліжок | Кількість відвід. в зміну | ||||
2017 | 2018 | 2017 | 2018 | ||||
МЛ | 1 | 20 | 20 | 452,5 | 557,7 | ||
Самост. МП | |||||||
Стомат. п-ки | |||||||
Інші |
Реорганізацію мережі проведено у таких закладах: ____________________________________
Назва підрозділу | К-сть ліжок | скорочення медперсоналу | Отриманий економічний ефект |
______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Отримано економічний ефект при проведенні реструктуризації:_________________________
Плани з реструктуризацiї мережi на 20__ р.:
Назва підрозділу | Запланована оптимізація | Очікуване скорочення медперсоналу | Очікуваний економічний ефект |
Очікувані ризики при проведенні реструктуризації: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- РОЗВИТОК МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ – СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ (ЗПСМ)
7.1. Кількість закладів сімейної медицини (станом на 31.12.20 __ року) ________________
з них відкрито впродовж 20__ року ______________________________________________,
у т.ч.: у новозбудованих приміщеннях _____________________________________________,
7.2. Із загальної кількості закладів ЗПСМ (з рядка 7.1.):
- поліклінік з дільницями ЗПСМ _____________
- поліклінік з відділеннями ЗПСМ ____________
- амбулаторій ЗПСМ на території обслуговування поліклініки _______________
- відокремлених амбулаторій ЗПСМ _____________________
7.3. Кількість дільниць ЗПСМ ____________________________________________________
7.4. Чисельність населення, яке обслуговується лікарями ЗПСМ:
Всього ____________________тис. осіб, % до всього населення міста ____________,
у т.ч.: дорослі ____________________________________ тис. осіб,
діти до 17 років включно ___________________________ тис. осіб.
Середнє навантаження на 1 лікаря ЗПСМ:____________________________________________
7.5. Кількість штатних посад: лікарів ЗПСМ _________________________________________,
середнього медичного персоналу ___________________________________________________
К-сть посад лікарів-консультантів: педіатрів______________, терапевтів _________________
7.6. Кількість фізичних осіб: лікарів ЗПСМ ___________________________________________,
середнього медичного персоналу ____________________________________________________
7.7. Кількість лікарів, які закінчили перепідготовку на курсах спеціалізації із ЗПСМ у 20__ році _______________________________________________________________________
7.8. Кількість лікарів, які станом на 31.12.20__ року продовжують проходити курси спеціалізації із ЗПСМ _____________________________________________________________
7.9. Кількість лікарів, запланованих на перепідготовку із ЗПСМ на 20__ рік ____________
7.10. Кількість закладів ЗПСМ, які заплановано відкрити у 20__ році (вказати які) _____________________________________________________________________________________
№ | Назва закладу ЗПСМ запланованого до відкриття | Дата відкриття | На базі якого закладу відкривається |
7.11. Основні проблеми розвитку ЗПСМ та Ваші пропозиції щодо шляхів їх вирішення:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- КАДРИ
8.1. Лікарі
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Самост.
МП |
Стомат.
п-ки |
Інші | |||
ВСЬОГО посад | 34,0 | 34,0 | ||||
Вакант. посад | 1 | 1 | ||||
К-сть посад, зайнятих зовн. сумісник. | 1,5 | 1,5 | ||||
Укомпл., % | 88,2 | 88,2 | ||||
К-сть фіз. осіб | 30 | 30 | ||||
з них: пенс.віку | 8 | 8 | ||||
лікарів-інтернів | 1 | 1 |
8.2. Лікарі, кваліфікація
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
Інші | |||||
абс.ч. | % | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | |||
Всього атестовано | 25 | 100 | 25 | |||||
з них
мають:
|
вищу кат. | 12 | 48,0 | 12 | ||||
I кат. | 9 | 36,0 | 9 | |||||
II кат. | 4 | 16,0 | 4 | |||||
Мають сертифікат | 3 | 12,0 | 3 | |||||
у т.ч. молоді спеціалісти | — | — | — | |||||
Не підвищували кваліфік.рівня > 5 р. | 1 | 4,0 | 1 | |||||
з них не підвищували
квал.рівень > 6 р. |
— | — | — |
8.3. Середнiй медперсонал:
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
Інші | |||
Всього посад | 52,0 | 52,0 | ||||
Вакантних посад | — | — | ||||
К-сть посад, зайня- тих зовн. сумісник. | — | — | ||||
Укомпл., % | 78,8 | 78,8 | ||||
К-сть фіз.осіб | 41 | 41 | ||||
з них пенс.віку | 8 | 8 |
8.4. Середнiй медперсонал, кваліфікація:
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
Інші | |||||
абс.ч. | % | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | абс.ч. | |||
Атестовано, всього | 32 | 78,0 | 32 | |||||
з них
|
вища категор. | 26 | 63,4 | 26 | ||||
I категорія | 4 | 9,8 | 4 | |||||
II категорія | 2 | 4,8 | 4 | |||||
Не атестовано | 9 | 22 | 9 | |||||
у т.ч. молоді спеціалісти | 1 | 2,4 | 1 |
8.5. Скорочено штатних посад за звітний період:
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
Інші | |||
Лiкарiв | ||||||
Середній медперсонал | ||||||
Молодший медперсонал | ||||||
Інший персонал | ||||||
Всього |
- МЕДИЧНА МЕРЕЖА
9.1. Амбулаторно-полiклiнiчна допомога:___5,3___ вiдвідувань на 1 мешканця в рiк (2018)
___6,0___ вiдвідувань на 1 мешканця в рiк (2017)
Всього | у т.ч. за типами закладів | |||||
МЛ | Сам.
МП |
Стом.
п-ки |
Інші | |||
Планова потужнiсть в зміну | 452,5 | 452,5 | ||||
К-сть відвідувань у поліклініці та вдома (тис.) | 113134 | 113134 | ||||
К-сть відвід. до сер.м/персоналу
(тис.) |
7150 | 7150 |
9.2. Дiльнична служба: всього лiкарських дiльниць _______,
в т.ч.: терапевтичні ________, педіатричні __________, сімейного лікаря____________.
9.4. Охорона здоров’я в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ)
1) Кількість ОТГ ________
2) Перелік ОТГ (повна назва):
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
3) Кількість центрів первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД) у складі ОТГ: _________
4) Повна назва ЦПМСД у складі ОТГ:
1.____________________________________________________________________
- ____________________________________________________________________
5) Мережа закладів, які входять до складу ОТГ
№з/п | Повна назва ОТГ | К-сть прикрі-плених населе-них пунктів | Кількість закладів охорони здоров’я, які входять до складу ОТГ | ||||||
Всього | у тому числі | ||||||||
ЦПМСД | РЛ | само-стійні МЛА | само-стійні СЛА | ФАП | інші | ||||
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 | |||||||||
5 | |||||||||
6 | |||||||||
7 | |||||||||
8 | |||||||||
Всього |
6) Структура населення ОТГ
№з/п | Повна назва ОТГ | Чисельність прикріпленого населення | |||
Всього | у тому числі | ||||
дорослі | діти
0-17 |
особи працездатного віку | |||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
Всього |
7) Кадрове забезпечення охорони здоров’я ОТГ
Увесь персонал
№
з/п |
Повна назва ОТГ | Всього штатних посад | з них: зайнятих посад | Всього праців-ників, фіз.осіб |
1 | ||||
2 |
Лікарі
№
з/п |
Повна назва ОТГ | Штат.
посад лікарів, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб лікарів |
1 | ||||
2 |
Середній медичний персонал (СМП)
№
з/п |
Повна назва ОТГ | Штат.
посад СМП, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб СМП |
1 | ||||
2 |
9.5. Центри первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД)
1) Кількість ЦПМСД ____________
2) Кількість ЦПМСД, які заплановано створити у 20___ році _________
3) Повна назва ЦПМСД, які заплановано створити у 20__ році
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
4) Структурні підрозділи ЦПМСД
№з/п | Назва ЦПМСД | Кількість прикріплених населених пунктів | Структурні підрозділи, які входять до складу ЦПМСД | |||||
Всього | у тому числі | |||||||
МЛА | СЛА | ФАП | МПТБ | інші | ||||
1 |
|
|||||||
2 |
|
5) Структура населення, яке обслуговується ЦПМСД
№з/п | Назва ЦПМСД | Чисельність прикріпленого населення | |||
Всього | у тому числі | ||||
дорослі | діти
0-17 |
особи працездатного віку | |||
1 | |||||
2 |
6) Кадрове забезпечення ЦПМСД
Увесь персонал
№
з/п |
Назва ЦПМСД | Всього штатних посад | з них: зайнятих посад | Всього праців-ників, фіз.осіб |
1 | ||||
2 |
Лікарі
№
з/п |
Назва ЦПМСД | Штат.
посад лікарів, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб лікарів |
1 | ||||
2 |
Середній медичний персонал (СМП)
№
з/п |
Назва ЦПМСД | Штат.
посад СМП, всього |
з них: зайнятих посад | Фіз. осіб СМП |
1 | ||||
2 |
- ПОШИРЕНIСТЬ I ЗАХВОРЮВАНIСТЬ НАСЕЛЕННЯ
10.1. Поширенiсть захворювань
2017 | 2018 | ||||
абс.чис. | на 1000 нас. | абс.чис. | на 1000 нас. | ||
Всього | 19 223 | 830,0 | 16 282 | 774,7 | |
з них | дiти до 14 р. вкл. | ||||
діти-пiдлiтки | |||||
дорослi | 19 223 | 830,0 | 16 282 | 774,7 |
10.2. Захворюванiсть населення
2017 | 2018 | ||||
абс.чис. | на 1000 нас. | абс.чис. | на 1000 нас. | ||
Всього | 8274 | 357,2 | 7752 | 368,8 | |
з них | дiти до 14 р. вкл. | ||||
діти-пiдлiтки | |||||
дорослi | 8274 | 357,2 | 7752 | 368,8 |
10.3. Перебувало осіб під диспансерним наглядом на кінець року:
2017 | 2018 | ||||
абс.чис. | на 1000 нас. | абс.чис. | на 1000 нас. | ||
Всього | 6144 | 265,3 | 5774 | 274,7 | |
з них | дiти до 14 р. вкл. | ||||
діти-пiдлiтки | |||||
дорослi | 6144 | 265,3 | 5774 | 274,7 |
10.4. Флюорографiчне обстеження
абсолютні дані | виконано від
плану (%) |
|||
фактично проведено обстежень | план на 2018 рік | |||
Всього | 12 500 | 12 500 | 100 | |
в т.ч. | діти-пiдл. | |||
дорослих | 12 500 | 12 500 | 100 |
абсол. дані | % від к-сті флюор.обстежень | ||
Виявлено хворих осiб: всього | 212 | 1,0 | |
в т.ч. | tbc | 2 | 0,016 |
онко | |||
інші (вказати):
хронічний бронхіт бронхіальна астма гострий бронхіт пневмонія |
— 2 194 12 |
— 0,016 1,6 0,1 |
10.5. Цитологiчне обстеження:
Охоплено жiнок __3387___(абс.число); _____94,0____ % від плану; пит. вага серед жiн. насел.(старших 18 років) _100,0_%; Неінформативність мазків _41; 1,2___ %
Виявлено __665__хворих, __19,6__% до обстежених, у т.ч. (за нозологіями) |
||
Лейкоцитозів — 640; трихомонад -2; дисплазії легкого ступеня -23 | ||
- ОХОРОНА МАТЕРИНСТВА ТА ДИТИНСТВА
11.1. Малюкова смертність (на 1000 народжених живими):
Показники | Малюкова
смертність |
Неонатальна смертність | Постнеонатальна
смертність |
% розтинів | ||||
20__ р. | 20__ р. | 0-6 діб | 7-27 діб | 20_ рік | 20_ рік | 20_ рік | 20_ рік | |
11.2. Питома вага померлих поза стаціонаром (%):
Вікова категорія | Померло вдома | Померло в інших місцях | ||
20__ рік | 20__ рік | 20__ рік | 20__ рік | |
Діти до 1 року | ||||
Діти 1-2 роки | ||||
Діти 0-14 років | ||||
Діти 15-17 років |
11.3. Рівень обстеження новонароджених на ФКУ (% до кількості новонароджених) __________
11.4. Рівень обстеження новонароджених на гіпотиреоз (%) _______________________________
11.5. Рівень обстеження новонароджених на муковісцидоз (%)_____________________________
11.6. Своєчасність проведення первинного вакцинального комплексу дітям до 1-го року (%)_________________________
11.7. Охоплення туберкулінодіагностикою дитячого населення (на 1000 дітей, що підлягали) ________________
11.8. Охоплення новонароджених вакцинацією БЦЖ в пологовому будинку (%)______________
11.9. Охоплення 2-разовим УЗ-скринінгом вагітних у терміні до 28 тижнів вагітності (%)_________________
11.10. Частота черепно-мозкових, спінальних травм у новонароджених (на 10 тисяч народжених живими) ______________________________________________
- ДЕННI СТАЦIОНАРИ, СТАЦIОНАРИ ВДОМА
12.1. Деннi стацiонари
МЛ | Самост. МП | Інші заклади | |||||||
к-ть ліжок | пролік хворих | сер. л/д | к-ть ліжок | пролік хворих | сер. л/д | к-ть ліжок | пролік хворих | сер. л/д | |
Всього | 30 | 795 | 5,6 | ||||||
терапевт. | 30 | 795 | 5,6 | ||||||
педiатр. | |||||||||
невролог. | |||||||||
гінекологічні | |||||||||
iншi (вказати)
_______________ _______________ _______________
|
12.2. Cтацiонари вдома
МЛ | Самост. МП | Інші заклади | ||||
пролік хворих | сер. л/д | пролік хворих | сер. л/д | пролік хворих | сер. л/д | |
Всього | 0 | 0 | 0 | |||
терапевт. | ||||||
педiатр. | ||||||
iншi (вказати)
_______________ _______________
|
- МЕДИКО-СОЦIАЛЬНА ДОПОМОГА на територiї обслуговування
13.1. Багатодiтнi сiм’ї: ________ абс.ч., у них дітей _______абс.ч.;
13.2. Неповні сім’ї: ________ абс.ч., у них дітей _______абс.ч.;
13.3. Дiти-сироти: ________ абс.ч.;
13.4. Дiти-iнвалiди: _____ абс. ч.;
13.5. Первинний вихід на інвалідність (дор.нас.): _______абс.ч., _______(на 10 тис.відп.нас.);
у т.ч. у працездатному віці: ________ абс.ч., _________(на 10 тис.нас.).
13.6. Рівень інвалідності дітей віком до 17 років вкл.: : ________ абс.ч., ___________________(на 10 тис.відп. нас.)
13.7. На лікування дітей-інвалідів виділено коштів ______________ грн. на 1 дитину-інваліда.
- СТАЦIОНАРНА ДОПОМОГА
14.1. Лiжкова мережа територiї та її основнi характеристики:
Блоки лiжкової мережi
територiї |
Кількість ліжок,
всього |
Забезпеч. лiжками на 10 тис. нас | Рiвень госпiталiзації на 100 мешкан | Середня тривалiсть лiкування (днi) | Робота лiжка
в роцi (днi) |
|||||
2017 | 2018 | 2017 | 2018 | 2017 | 2018 | 2017 | 2018 | 2017 | 2018 | |
Стаціонарні ліжка | 20 | 20 | 8,6 | 9,5 | 3,8 | 3,8 | 7,3 | 7,2 | 387,7 | 354,1 |
Денні стаціонари
у поліклініці |
30 | 30 | 13,0 | 14,3 | 7,1 | 3,8 | 5,1 | 5,6 | 263,2 | 148,4 |
14.2 Показники використання ліжкового фонду
№ п/п
|
Назва профілю ліжок | Показники | ||||||||
Сер.число
днів роботи ліжка |
Сер.
л/день перебув. хворого |
Обіг
ліжка |
%
виконання плану л/днів |
леталь-
ність, % |
||||||
2017 | 2018 | 20__ | 20__ | 20__ | 20__ | |||||
терапевтичний | 354,1 | 7,3 | 7,2 | 48,8 | 111,7 | 102,0 | 0 | 0 | ||
Всього: |
14.3. Виконання плану ліжкоднів _102,0_____ %
Вписати причини недовиконання плану ліжкоднів (якщо потрібно):___________________ | ||
i проведені заходи: |
||
14.4 Летальність
Показник | 20__ | 20__ |
Всього померло у стаціонарі, осіб | ||
Летальність, % | ||
Питома вага проведених розтинів, % | ||
Питома вага розходжень заключного клінічного та патологоанатомічного діагнозів, % | ||
Кількість проведених клініко-патологоанатомічних конференцій |
14.5. Діяльність хірургічних стаціонарів
Показник | 20__ | 20__ |
Хірургічна активність, % | ||
Післяопераційна летальність, % | ||
Післяопераційна летальність при гострій хірургічній патології, % | ||
Питома вага хворих, доставлених у стаціонар пізніше 24 год від початку захворювання при гострій хірургічній патології, % | ||
Частота післяопераційних ускладнень, % | ||
Середній час перебування хворого на ліжку до операції (ліжко-днів) | ||
Кількість інтубаційних наркозів |
14.6 Діяльність пологових відділень
20__ | 20__ | |
Прийнято пологів | ||
Пологи нормальні | ||
Багатоплідні | ||
Передчасні | ||
% кесаревих розтинів | ||
% ліжок спільного перебування матері і дитини у пологовому стаціонарі до усіх пологових ліжок | ||
Кількість індивідуальних пологових залів | ||
Кількість партнерських пологів | ||
Рівень обстеження новонароджених на ФКУ (% до кількості новонароджених) | ||
Рівень обстеження новонароджених на гіпотиреоз (%) | ||
Рівень обстеження новонароджених на муковісцидоз (%) | ||
Охоплення новонароджених вакцинацією БЦЖ в пологовому будинку (%) | ||
Частота черепно-мозкових, спінальних травм у новонароджених (на 10 тисяч народжених живими) |
14.7 Захворювання та ускладнення пологів та післяпологового періоду (на 1000 пологів)
20__ | 20__ | |
Кровотеча у зв’язку з передлежанням плаценти | ||
Кровотеча, пов’язана з відшаруванням плаценти | ||
Набряки, протеїнурія та гіпертензивні розлади | ||
Анемія | ||
Кровотеча в послідовому та післяродовому періоді | ||
Родовий сепсис | ||
Утруднені пологи | ||
Кесарські розтини |
14.8 Дані про новонароджених
20__ | 20__ | |
Народилось живими | ||
з них померло | ||
у тому числі у віці 0-6 діб | ||
Народилось мертвими | ||
з них смерть настала до початку родової діяльності | ||
Показник перинатальної смертності, ‰ |
- Основні показники лабораторної служби:
1) Кількість лабораторій __1___, у т.ч. радіоізотопної діагностики_____, клініко-діагностична_1__, бактеріологічна____, серологічна___, біохімічна___, цитологічна___, імунологічна____, генетична____
2) Кількість проведених аналізів:
Кількість проведених аналізів, усього | у тому числі: | ||||||||
загально-клінічних (без гематологічних) | гематологічних | цитологічних | біохімічних | ||||||
2017___ | 2018___ | 2017___ | 2018___ | 2017___ | 2018___ | 2017___ | 2018___ | 2017___ | 2018___ |
83048 | 16665 | 46988 | 33494 | 347798 | 30461 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- Основні показники рентгенологічної служби:
1) Кількість рентгено-діагностичних апаратів та устаткування, усього _______, у т.ч. діючих________;
кількість магніторезонансних томографів, усього______, у тому числі діючих______.
2) Рентгенодіагностична робота (уключно з профілактичними оглядами):
20_18 | 20_17_ | |
Кількість рентгенологічних досліджень, усього | 25374 | 2544 |
у тому числі зроблено:
просвічувань |
||
рентгенограм | 2566 | 2615 |
електрорентгенограм | ||
діагностичних флюорограм | ||
спеціальних досліджень
(методик) |
||
з них комп’ютерних
томографій |
||
Крім того, магніторезонансних томографій |
- Основні показники ультразвукової діагностики:
1) Кількість апаратів УЗД, усього 1__1__, у тому числі діючих 2__1__
2) Ультразвукові дослідження:
2017 | 2018 | |
Кількість ультразвукових досліджень, усього | 1106 | 1290 |
у тому числі:
органів черевної порожнини |
73 | 73 |
жіночих статевих органів | 297 | 301 |
з них під час вагітності до 22 тижнів | 30 | 39 |
з них виявлено вроджених вад розвитку плода | 0 | 0 |
щитоподібної залози | 142 | 148 |
дослідження нирок | 187 | 208 |
- ОНКОЛОГIЧНI ЗАХВОРЮВАННЯ
18.1. Поширенiсть __123,7______; захворюванiсть ____9,5___ (на 100 тис. нас.) – 2018 р.
Поширенiсть ____125,2______; захворюванiсть ___4,3_____ (на 100 тис. нас.) – 2017 р.
18.2. Вiкова характеристика поширеності онкологічної патології:
Абс.число | % | ||
Всього | 26 | 100,0 | |
в т.ч. | дiти (до 14 рокiв вкл.) | ||
діти-пiдлiтки | |||
дорослi | 26 | 100 | |
працезд.насел. | 26 | х |
18.3. Вперше виявлено онкологічної патології
Абс. число | з них виявлено
при проф- оглядах |
із абс.числа:
ІІІ – IV ст.захвор. |
|||
абс.ч. | % | абс.ч. | % занедб. | ||
Всього (усі локалізації) | 2 | 1 | 50 | ||
у т.ч. візуальні форми, всього | |||||
з них: губа | |||||
язик | |||||
порожнина рота | |||||
слинні залози | |||||
мигдалики | |||||
ротоглотка | |||||
пряма кишка | |||||
шкіра | |||||
мол.залоза | |||||
вульва | |||||
піхва | |||||
шийка матки | |||||
стат. член | |||||
яєчко | |||||
око | |||||
щитовидна залоза | 2 | 1 | 50 |
18.4. Смертнiсть
20__ рік | 20__ рік | |
Всього померло осіб, абс.число | ||
Смертність на 100 тис.нас. |
Із кількості вперше взятих на облік у попередньому році померло до 1-го року з часу встановлення діагнозу (померли протягом звітного та попереднього року)______осіб, ____ %
Вiкова характеристика померлих:
Вікова група | Всього | 0-14 | 15-17 | 18—59 (ч.) | 18—54 (ж.) | 60 і ст. (ч.) | 55 і ст. (ж.) |
Померло,
абс. число |
|||||||
Пит. вага, % | 100,0 |
18.5. Спеціальне лiкування з вперше зареєстрованих хворих отримало __________, _______% від усіх вперше зареєстрованих
- ТУБЕРКУЛЬОЗ
19.1. Активні форми туберкульозу легенів
Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
||||
2018 | 2017 | 2018 | 2017 | ||
Всього | 38,1 | 43,2 | 9,5 | 8,6 | |
у т.ч. | дiти (до 14 рокiв) | ||||
пiдлiтки | |||||
дорослi | 38,1 | 43,2 | 9,5 | 8,6 |
Контингент
хворих на кінець звітного періоду, абс.число |
у т.ч. з уперше
встанов-леним діагнозом |
з вперше зареєстрованих хворих виявлено з деструкцією | |||||||
2018 | 2017 | 2018 | 2017 | абс.ч. | абс.ч. | % | % | ||
2018 | 2017 | 2018_ | 2017 | ||||||
Всього | 8 | 10 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
у т.ч. | дiти (до 14 рокiв вкл.) | ||||||||
діти-пiдлiтки | |||||||||
дорослi | 8 | 10 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
медпрацівники |
з вперше зареєстрованих хворих виявлено з бактеріовиділенням | |||||
абс.ч. | абс.ч. | % | % | ||
2018_ | 2017_ | 2018_ | 2017_ | ||
Всього | 0 | 0 | 0 | 0 | |
у т.ч. | дiти (до 14 рокiв) | ||||
пiдлiтки | |||||
дорослi | 0 | 0 | 0 | 0 | |
медпрацівники | Х | Х |
19.2. Позалегеневий та міліарний туберкульоз
Контингент
хворих на кінець звітного періоду, абс.число |
у т.ч. з уперше
встанов-леним діагнозом |
Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
||||||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | ||
Всього | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
в т.ч. | дiти (до 14 рокiв вкл.) | ||||||||
діти-пiдлiтки | |||||||||
дорослi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
медпрацівники | Х | Х | Х | Х |
19.3. Кількість хворих на активні форми туберкульозу в поєднанні зі СНІДом
Найменування нозології | Кількість хворих у поєднанні зі СНІДом | ||
Всього | у тому числі дітей: | ||
0-14 років | 15-17 років включно | ||
Активні форми туберкульозу легенів | 0 | 0 | 0 |
Позалегеневий туберкульоз | 0 | 0 | 0 |
Міліарний туберкульоз | 0 | 0 | 0 |
19.4. Чи вивчалася епiдемiологiя по територiї — ТАК/НІ ?
якщо ТАК — вкажiть наявнi вогнища туберкульозу: | всього — ; | |
Перелічіть: | ||
та характеристики вогнищ tbc:
Характеристика | Кількість | Характеристика | Кількість | |
Дiти (від 0 до 14 р. включно) | Ізоляцiя з вогнищ дiтей | |||
Проведено БЦЖ | Хворих туберкульозом |
19.5. Смертнiсть вiд туберкульозу:
20_ | 20_ | |
Померло, всього (абс.ч.) | ||
у т.ч. дітей до 14 років включно | ||
Показник смертності (на 100 тис.нас.) | ||
Померло: до 1-го року з моменту лікування (абс.ч.) | ||
від 1 до 5 років з моменту лікування | ||
після 5 і більше років з моменту лікування |
19.6. Самооцiнка протитуберкульозної роботи на територiї: ЗАДОВ./НЕЗАДОВ.
якщо «НЕЗАДОВІЛЬНО» — вписати основнi причини: | |||
та заходи: |
|||
- ВЕНЕРИЧНI ХВОРОБИ
20.1. Сифіліс
Поширеність/захворюваність
|
Всього,
абс.число |
у т.ч. вперше | Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
|||||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | ||
Всього | |||||||||
в т.ч. | вроджений | ||||||||
дiти (до 14 рокiв) | |||||||||
пiдлiтки | |||||||||
дорослi |
20.2. Гонорея:
Поширеність/захворюваність
|
Всього,
абс.число |
у т.ч. вперше | Поширен.
(на 100 тис.) |
Захворюв.
(на 100 тис.) |
||||
20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | 20_ | |
Всього | ||||||||
у т.ч. виявлено при профоглядах |
- ВІЛ / СНІД
21.1. ВІЛ-інфікованих, всього | 20__ рік | 20__ рік |
з них: дітей до 14 років | ||
підлітків | ||
дорослих | ||
Діагноз СНІДу підтверджено |
21.2. % охоплення вагітних жінок на виявлення ВІЛ/СНІД ____100%_____
21.3. Кількість протестованого на ВІЛ/СНІД населення (крім вагітних та донорів) абс.ч.___169_, показник 9,5 (на 1000 нас.)
21.4. Проведені заходи щодо профілактики вертикальної трансмісії ВІЛ-інфекції — проведено тематичних лекційних занять в студентських аудиторіях щодо профілактики ВІЛ-інфекції – 52. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- IНФЕКЦIЙНИЙ ГЕПАТИТ
2018 рік | 2017 рік | |
22.1. Кількість випадків інф.геп., всього | 4 | 5 |
з них: форма А | 1 | 1 |
форма В | 2 | 2 |
форма С | 1 | 2 |
2018 рік | 2017рік | |
22.2. Кількість випадків інф.геп. серед медичних працівників, всього | 0 | 0 |
з них: форма А | 0 | 0 |
форма В | 0 | 0 |
форма С | 0 | 0 |
22.3. Зроблено щеплень проти вiрусного гепатиту: всього _____0____, у т.ч. медичних працiвникiв __0__.
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕНУ ОРГАНІЗАЦІЙНО – МЕТОДИЧНУ РОБОТУ
23.1 Перелік 5-ти найважливіших заходів, що відбулися у звітному році у сфері охорони здоров’я міста:
- Згідно Ухвали ЛМР № 3122 від 22.03.2018 Десята міська лікарня м.Львова перетворена у комунальне некомерційне підприємство «Десята міська лікарня м. Львова» — скорочена назва «10 МЛ».
- Проведено акредитацію установи спеціалістами ДОЗ ЛОДА та отримано Акредитаційний сертифікат № 407 від 30.05.2018.
- Отримано Ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики – наказ МОЗ України від 01.11.2018 р.№1995.
- Укладено Договір з НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій
- КНП «Десята міська лікарня м. Львова» брала участь у всіх Акціях, які були заплановані УОЗ ЛМР.
- Впродовж проведено медичні ради в установі згідно Плану –графіку.
- Постійно оновлюється веб-сайт лікарні, на якому висвітлюється діяльність закладу, розміщується інформація з профілактики та раннього виявлення захворювань. Забезпечено якісне наповнення інформацією сторінки закладу в соціальній мережі «Фейсбук».
- Регулярно аналізується робота зі зверненнями громадян, з’ясовуються причини звернень.
- Проведено щотижнево семінарські та залікові заняття з лікарями та медичним персоналом установи.
- Проводиться щомісячний та щоквартальний моніторинг аналізу статистичних показників діяльності установи з оргвисновками.
23.2 Підсумки проведення обласних (міських) профілактичних акцій:
Назва акції | Всього оглянуто мешканців | Діагностовано патологій
(абс.число) |
Питома вага виявленої патології до обстежених (%) | Взято на облік / проліковано |
Дні раннього виявлення глаукоми | Обстежено офтальмологом та проведено тонометрій – 117 | — | — | — |
Дні профілактики і раннього виявлення у населення туберкульозу і хронічних захворювань органів дихання | Обстежено флюорографічно – 987 осіб; ренгено-графічно –4; проведено спірографію – 8 особам | — | — | — |
Дні профілактики і раннього виявлення артеріальної гіпертензії | Обстежено1941 осіб, працівників установи – 94 осіб. Підвищений АТ виявлено у 108 осіб, з них вперше – 8.
Всі доообстежені, проліковані та взяті на диспансерний облік |
8 | 100 | 8 |
Дні раннього виявлення патології шийки матки і грудної залози у жінок | Всього обстежено 1021 жінок; з них цитологічно обстежено 563;
Всі скеровані на дообстеження та взяті на «Д» облік |
59 | 100 | 59 |
Дні активного виявлення ВІЛ/СНІД
|
Звернулося для ДКТ 27 осіб,
ВІЛ-позитивних не виявлено |
— | — | — |
Дні раннього виявлення онкопатології сечостатевої сфери у чоловіків | Оглянуто 558 осіб, з них –19 УЗД, 1 – онкомаркери, патологій не виявлено | — | — | — |
23.3 Інформація про територіальні (міські) програми у сфері охорони здоров’я:
№ | Назва програми | Основні заходи | Обсяг фінансування |
23.4 Інформація про висвітлення діяльності закладів охорони здоров’я у ЗМІ
№ | Назва ЗМІ | Назва інформації | Орієнтовна дата |
1. | Веб – сторінка КНП «Десята міська лікарня м. Львова» | Дайджест змін в охороні здоров’я
|
Впродовж року |
2. | Фейсбук | Дайджест змін в охороні здоров’я
|
Впродовж року |
23.5 Інформація про висвітлення діяльності в Інтернет-мережі:
Наявність на сайті Департаменту ОЗ: | так/ні |
– актуальних реквізитів ЗОЗ на сайті ДОЗ | |
– інформації про адміністрації ЗОЗ на сайті ДОЗ | |
– інформації про структурні підрозділи ЗОЗ на сайті ДОЗ | |
– інформації про основні показники роботи за останні 3 роки | |
– інформації про події і досягнення | |
Наявність власного працюючого Інтернет-порталу |
23.6 Робота зі зверненнями громадян:
______________регулярно ведеться_________________________________________
23.7 Інформація про залучення інвестицій, участь у міжнародних проектах і програмах:
№ | Назва проекту/програми | Партнер | Основні заходи | Залучено коштів |
23.8 П’ять основних організаційних заходів (проектів), запланованих на наступний рік:
- Продовжувати впровадження в роботу первинної ланки КНП «Десята міська лікарня м. Львова» використання міжнародної класифікації ІСРС-2.
- Впровадити електронний медичний запис пацієнтів.
- Забезпечити первинну та вторинну ланки медичної допомоги оргтехнікою на 100%.
- Згідно вказівок НСЗУ розпочати реформу у сфері надання вторинної медичної допомоги.
- Впроваджувати у роботу КНП «Десята міська лікарня м. Львова» сучасні медичні технології, ефективні методи діагностики та лікування хвороб.
- Продовжити роботу з провадження нових клінічних протоколів надання медичної допомоги, затверджених наказами МОЗ України.
- Підвищити рівень профілактики медичних оглядів, вдосконалювати методику диспансеризації осіб часто – тривалохворіючих шляхом посилення контролю за якістю діагностичного процесу.
- Постійно контролювати роботу з активного виявлення захворювань на ранніх стадіях з повноцінним обстеженням осіб з факторами ризику.
- Посилити санітарно — освітні заходи з метою формування здорового способу життя серед молоді, інформування з питань репродуктивного здоров’я, профілактики тютюнопаління, наркоманії та інфекцій, що передаються статевим шляхом, ВІЛ-інфекції/СНІДу.
- Приймати активну участь у проведенні акцій, які плануються УОЗ ЛМР.
__________________________________________________________________________________
- Виконані заходи щодо усунення зауважень та недоліків по роботі ЗОЗ міста, виявлених під час захисту звітів за попередній звітний рік
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
- ОЦIНКА РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я МІСТА: ЗАДОВ. / НЕЗАДОВ.
25.1. Основні недоліки, проблеми у роботі ЗОЗ міста у 20__ році
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
25.2. Заходи щодо покращання стану охорони здоров’я у 2019 році
- Забезпечення надання медичної допомоги студентському населенню ВУЗів м. Львова з акцентом на профілактиці захворювань, ефективному реагуванні на епідемічні виклики, формуванні здорового способу життя
- Постійний аналіз результатів роботи комунального некомерційного підприємства «Десята міська лікарня м. Львова», за результатами аналізу робити висновки та вносити пропозиції.
- Здійснювати кроки на шляху стандартизації надання медичної допомоги студентському населенню ВНЗів м. Львова
- Впроваджувати в роботу установи реформи в медицині згідно директивних документів МОЗ України та інших нормативно-правових актів, які регламентують роботу медичної галузі охорони здоров’я.
Керівник …………………………………. (…………………………………….)
(м.п.)
«……..» …………………… 20___ р.